اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

هفته سرنوشت‌ساز برای بارسلونا و کومان| دغدغه مسی!

  • کد خبر: ۶۹۷۹۰
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
هفته سرنوشت‌ساز برای بارسلونا و کومان| دغدغه مسی!
بارسلونا جلسات تمدید و فسخ قرارداد بازیکنانش را شروع کرده و حالا باید ببینیم در نهایت آیا مسی در بارسا می‌ماند یا نه؟

به گزارش شهرآرانیوز، بارسلونا از دیروز مدیران برنامه بازیکنان متعددی را به دفتر این باشگاه فراخوانده است تا درباره فروش و جدایی آن‌ها از باشگاه مذاکره کنند. بالاخره آن هفته سرنوشت‌سازی که بارسلونا مجبور به گرفتن تصمیمات اساسی درباره بازیکنان تیم است، فرا رسید. با توجه به وضع مالی آشفته بلوگرانا، پایین‌آوردن مبلغ قرارداد تنها‌راه تمدید برای ادامه همکاری با بعضی از ستاره‌های این تیم است.


موندو دیپورتیوو گزارش کرده است همان‌طور که لاپورتا پیش‌تر تأیید کرد، بارسلونا در‌صدد راه‌اندازی یک انقلاب در تیم است. بنابر‌این هر تغییر‌و‌تحولی در‌راستای رسیدن به این هدف است. به‌همین‌دلیل است که باشگاه در این هفته با چندین بازیکن صحبت خواهد کرد؛ سرخی روبرتو بیست‌ونه‌ساله به‌عنوان‌مثال در سال‌۲۰۲۲ به پایان قرارداد خود خواهد رسید و باید دید دو‌طرف به توافقی برای ادامه همکاری می‌رسند؟ مدیر‌برنامه‌های او، جوزپ ماریا اوروبیت، تأیید کرده است که هنوز دعوت‌نامه‌ای برای ملاقات با مدیران بارسا دریافت نکرده و همچنین اشاره کرده است که یک ماه پیش اشاره شده بود که درباره تمدید قرارداد با سرخی روبرتو صحبت خواهد شد.

 

اکنون، اما چنین‌رویکردی اولویت بارسلونا نیست و بعید است که پیشنهاد تمدید به روبرتو داده شود.
برای دمبله بیست‌وچهارساله هم اوضاع به‌همین‌صورت است. قرارداد او نیز در‌۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و باشگاه مشتاق است تا با او برای تمدید به توافق برسد؛ اما اگر چنین نشد، بارسا سعی خواهد کرد تا برای او مشتری پیدا کند. البته در روز‌های اخیر این شایعه به گوش می‌رسد که ستاره فرانسوی با یوونتوس پیش‌قرارداد امضا کرده است. یووه مدت‌ها بود که برای به‌خدمت‌گرفتن دمبله تلاش می‌کرد.


اوضاع درباره ساموئل اومتیتی بیست‌وهفت‌ساله روشن‌تر است: در باشگاه همه بر این عقیده‌اند که به او به‌اندازه کافی از زمانی که در سال ۲۰۱۸ مشکل مصدومیت‌های زانویش شروع شد و همچنین با تمدید قرارداد، فرصت داده شده است. از آن زمان او امتیاز‌های بسیاری دریافت کرده و هرگز حاضر نشده است تا پای مصدوم خود را به تیغ جراحی بسپرد و این مصدومیت‌های پیاپی، او را از یکی از بهترین بازیکنان جهان، به بازیکنی ذخیره که معمولا جایی در تیم ندارد، تبدیل کرده است. او تا سال ۲۰۲۳ با بارسا قرارداد دارد؛ اما ممکن است رضایت‌نامه اومتیتی به دستش داده شود.


در‌این‌میان کلمنت لنگله بیست‌وپنج‌ساله نیز از ادامه کارش با بارسا مطمئن نیست. در چشم باشگاه او یکی از بازیکنان خوب تیم است؛ اما بازیکنی سرنوشت‌ساز و حیاتی نیست، به‌ویژه که سال گذشته نیز چندان به کار تیم نیامده است. لزوم برقرار‌کردن تعادل بین بازیکنان ورودی و خروجی باشگاه، لنگله را در موقعیتی قرار می‌دهد که هر اتفاقی ممکن است برای او بیفتد. او ممکن است از باشگاه جدا شود، چه به‌دلیل رسیدن پیشنهاد مالی خوب از باشگاهی دیگر که در این بحران اقتصادی به بارسا کمک خواهد کرد و چه به‌این‌دلیل که باشگاه تصمیم بگیرد برای به‌خدمت‌گرفتن یکی از اهداف خود در بازار نقل‌و‌انتقالات، او را مبادله کند.


بازیکن دیگری که باشگاه می‌خواهد با او صحبت کند، یوردی آلبای سی‌ودو‌ساله است. او که از بازیکنان ثابت بارسا‌ست، تنها‌گناه او تمدید قرارداد سخاوتمندانه‌ای است که بارتومئو، رئیس قبلی باشگاه، با او بست. بارسا مایل است با آلبا مذاکره کند تا شاید بشود دستمزد بالای او را کاهش داد و با شرایط اقتصادی فعلی باشگاه هماهنگ کرد. آلبا تا سال‌۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز ۳ سال دیگر در نیوکمپ فرصت خواهد داشت.

 

او به‌تازگی گفته است که قصد دارد تا آخر قراردادش در بارسا بماند و در این باشگاه بازنشسته شود. عملکرد او جای هیچ شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد و تنها‌مشکل، دستمزد او‌ست. اینکه حتی مسی پذیرفته دستمزدش را پایین بیاورد، یکی از نکاتی است که باشگاه برای پایین‌آوردن دستمزد دیگر‌بازیکنان روی آن تأکید می‌کند. مدیران بارسا همچنین با مدیر‌برنامه‌های جونیور فیرپوی بیست‌وچهارساله دیدار خواهند کرد. او پس از ۲ سال نتوانسته است جایی برای خود در بین کاتالان‌ها دست‌و‌پا کند و به نظر می‌رسد جدایی او اجتناب‌ناپذیر باشد، چه به‌صورت انتقال یا به صورت بخشی از قرارداد مبادله. فیرپو از ایتالیا پیشنهاد‌هایی دارد و میلان باشگاهی است که بیش از همه به عقد قرارداد با این بازیکن جوان علاقه نشان می‌دهد.


ادامه همکاری با مسی

از‌سوی‌دیگر بارسا همچنان مشغول نهایی‌کردن پیشنهاد خود به لیونل مسی است و با توجه به اینکه قرار است قراردادی دو‌ساله باشد و همچنین چند‌سالی فعالیت در آمریکا را به‌عنوان سفیر بارسلونا در بر بگیرد، رسیدن به شرایط مورد‌پذیرش دو‌طرف کار آسانی نیست. در‌این‌میان مسی هنوز تصمیمی نگرفته و همچنان در حال بررسی پروژه ورزشی است که باشگاه به او ارائه داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->